01.02.2024

În data de 29 februarie 2024, ora 12, în sala de Consiliu de la sediul departamentului se vor organiza alegeri pentru urmatoarele poziții:

- director de departament;

- membrii in Consiliul Departamentului (4 membri + directorul de departament);

- membrii in Consiliul Facultății (departamentul are 7 locuri in Consiliul Facultății);

- membrii in Consiliul Facultăţii în care departamentul desfăşoară activităţi didactice, fără a face parte din structura administrativă a acestora, acolo unde au fost solicitare nominalizări (departamentul are o singură solicitare, din partea Facultății de Inginerie Electrică);

- membrii in Senatul Universității (departamentul nostru are 2 locuri in Senat).

Conform Regulamentului, candidaturile pentru funcția de Director de Departament se depun la secretariatul departamentului cu cel puțin 3 zile înaintea organizării şedinței de alegeri (Anexa III din regulament). Dosarele candidaților pentru funcția de director de departament se depun la Secretariatul Departamentului, sala EI-112, zilnic în intervalul 8-16, începând cu data de 19 februarie 2024, până la data de 23 februarie 2024, ora 16:00.